- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1.Τρόποι Συναλλαγής
Τα προϊόντα μας αποστέλλονται μέσω της εταιρείας Ταχυμεταφορών Speedex, με έξοδα αποστολής για την Ελλάδα 4,85€/αποστολή (συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ). Οι αποστολές γίνονται σε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις αναλόγως τον τρόπο πληρωμής:
- Παραλαβή από το κατάστημα
Σε περίπτωση που θα θέλατε να παραλάβετε τη παραγγελία σας από το κατάστημα μας, μπορείτε να την εξοφλήσετε κατά την παραλαβή με μετρητά ή με κάρτα.
- Αντικαταβολή – 5,50 €
Πληρωμή στον Courier με την παράδοση της παραγγελίας, χωρίς πιστωτική κάρτα.
- Πιστωτική Κάρτα – 0.00 €*
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με την πιστωτική ή χρεωστική σας μέσω της ασφαλούς περιήγησης στο περιβάλλον της Τράπεζας Eurobank
- Τραπεζική Κατάθεση – 0.00 €*
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
EUROBANK
IBAN : GR46 0260 3440 0005 0020 0623 664
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΙΒΑΝ : GR20 0110 8170 0000 8170 0811 599
Δικαιούχος: ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ
2.Επιστροφές Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν με επιβάρυνση του κόστους επιστροφής του προϊόντος ( 3,00 €) .
Για κάθε πρώτη αλλαγή ο πελάτης δεν θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος.
Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει αυτόματη χρέωση μεταφορικών (6,00€ / αποστολή).
Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή αν δεν υπάρξει συνεννόηση με την επιχείρηση.
Για την διαδικασία αυτή μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας στο τις εργάσιμες ώρες ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση : info@onarkids.gr
* Τα προϊόντα που επιλέξατε για Αλλαγή/Παραγγελία, τα λαμβάνετε στην αναγραφόμενη τιμή αγοράς που έχει το Eshop κατά την ώρα ολοκλήρωσης της Αλλαγής/Παραγγελίας.
*Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν καθώς και η συσκευασία του να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, χωρίς να έχει γίνει χρήση αυτού και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcodes).
Σε κάθε άλλη περίπτωση ο πελάτης χάνει το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος και η επιχείρηση δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.
*Ακύρωση παραγγελίας είναι αποδεκτή εφόσον δεν έχει συσκευαστεί & δεν έχει δοθεί στον courier η εκάστοτε παραγγελία.